|
|
| Тема |
BF 1942 [re: lnsert] |
|
| Автор |
FileO99 (оперативная) |
|
| Публикувано | 04.05.06 18:19 |
|
|
|
Безусловно триизмерната компютърна симулация BF 1942 притежава известна доза реализъм. Геймърът може да придобие някаква не толкова елементарна представа от оперативното изкуство на пехотният бой особено ако се играе с реални противници по интернет. Играл съм нива на Курск и Харков с повече от 32 геймъра и виртуалната битка не беше толкова далеч от реалната. Разбира това е само компютърна игра, защото нито тичаш да се уморяваш, нито куршумите летят по траектория, нито танковете изискват екипаж, нито катюшите имат реален обсег, нито оръдейните попадения са достатъчно поразяеми, и не на последно място като те улучат не умираш. Доколкото знам най-новата версия на въпросната игра била освен с всички бойни машини на Вермахта включително страховитите танкове Пантера и с изключителен реализъм - трасиращи куршуми, пълно унищожение от единично попадение, три картечници на Тигърът и въобще почти пълен реализъм. Но както и да го направят при 500 метра тичане с пълно бойно снаряжение даже и при най-благоприятни климатични условия ще ти бъде невероятно трудно да стреляш точно, докато в играта няма проблем.
| |
| |
|
|
|