може ли да ми разясниш тези две неща как съжителстват:
В отговор на:
защото капризчо, случва се телефон да не работи, а от склада искат това да се знае до няколко часа след приемането на пратката, иначе неработещия телефон го плаща съответния магазин
В отговор на:
всичко си е законно и с гаранция в официалния сервиз за България на съответната марка
Какъв му е проблема на магазина, в крайна сметка ако телефона не работи гаранцията го покрива. Или проблема е в това че магазина решава да си ги разкодира и сам да си прави гаранционния сервиз. Е виж тогава има проблем ако не работи. Набутвацията е наистина за магазина.
И би ли ми обяснил защо по кутиите се лепят лепенки от производителя с надписи - "Ако тази лепенка е скъсана значи има нещо гнило"?
Ти като си купуваш пералня да не би та ти изпират по една риза да видят дали не е повредена. От Метро си купувах грамофон, исках да го пробвам - казаха ми - няма да го пробваме, ходете си в къщи, ако има проблеми да 3 дена ни го върнетеРедактирано от Tweeg на 22.05.08 19:49.