|
Тема |
Какво става всъщност с гласовата поща... |
|
Автор |
DAMON (минаващ) |
|
Публикувано | 26.08.01 01:42 |
|
|
Много беше прав онзи колега който пусна темата "Рекета на Мобилтел" Значи нашите приятели решават да пуснат гласова поща на всички абонати. И да пуснат т.нар. автом. пренасочване. И какво се получи всъщност. Които звъни на хора които не знаят че има такава услуга и не са в обхват напр. или телефона им е спрян, или не вдигнат 20 сек. влиза в пощенката кутия и приятен женски глас има казва че са в пощенската кутия на еди кой си номер. Вече си се обадил и имаш минимум 15 сек. разговор на сметката си. Това е разговор, който ти се отчита а ти всъщност все едно не си го провел - реално нищо не си свършил. От такива разговори на ден те правят милиони повярвайте ми! ПАРИТЕ КОИТО СА ДАЛИ ЗА ЪПГРЕЙД СА НИЩО В СРАВНЕНИЕ С ТЕЗИ КОИТО ЩЕ СПЕЧЕЛЯТ ПО ТОЗИ НЕЧЕСТЕН НАЧИН! Те имат 900 000 абоната. Малка част от хората знаят какво е гласова поща и все още малка част от хората я ползват. На вниманието на г-н М. Георгиев и Мтел искам да дам един съвет, който е в полза на потребителите, но не и на компанията, така че едва ли някой ще ме чуе. - АВТОМАТИЧНОТО ПРЕНАСОЧВАНЕ ДА БЪДЕ АКТИВИРАНО САМО НА АБОНАТИ КОИТО РЕАЛНО ПОЛЗВАТ ГЛАСОВАТА ПОЩА А НЕ НА ХОРА КОИТО Я ИМАТ АКТИВИРАНА, НО НЕ Я ПОЛЗВАТ. Негативите ги обясних по-горе. Днес ми се случи два пъти да бъда авт. пренасечен в такива неработещи кутии т.е. имам 30 сек. разговор без да съм провел нещо смислено всъщност. Много по-добре би ми дошло съобщението "Телефона на абоната е изключен!" или нещо др. което не се отчита. Предполагам, че и на вас вече се е случвало това. Събрани тези секунди правят огромни средства в касата на Мобилтел без те да са свършили нещо за тях.
Искам да чуя вашето мнение по въпроса!
______________________
Keep Walking
|
| |
|
|
|