|
Тема |
MobilTel ли! |
|
Автор | Бpyтe (Нерегистриран) | |
Публикувано | 22.07.01 06:21 |
|
|
Когато отидете на пазара и си купите касетофон, който в последствие се оказва че не работи, или ви връщат парите, или ви го сменят с друг.
Така е справедливо, така е и по закон.
Последните две обаче не се отнасят до все още единствения ни GSМ оператор.
Става въпрос за картите Прима, които така разгорещено обсъждате по-долу. Всички знаем, че ако си купите дефектна SIM карта ще ви я сменят. Знете ли обаче какво става, ако си вземете дефектна карта Прима. Изгаряте с 50 кинта - това става, и еднственото, което печелите е разбиращия поглед на служителя в офиса, който на всеки ваш въпрос или довод отговаря: "Нямаме инструкции за процедурата в подобни случай".
Скапана бумащина, казвам аз!
Тия карти са на пазара от по-малко от две седмици. Дори и да няма регламентирана процедура, не е ли нормално да си поискат скпаните инструкции от София извънредно. Ама 'що да си правят труда, след като доволни или недоволни, клиентите няма при кого да избягат. Пък никой няма да тръгне да завежда дело за 50 лева.
Писах писмо и до админисрацията, но те явно имат избирателен слух и чуват само положителните отзиви. Сигурно от много време живеят в тишина.
|
| |
|
|
|