| 
	
 | 
	
          
            
              
                | Тема | 
                   Re: Глобул - пълно фиаксо! [re: StefanPan] | 
                 |  
| Автор | 
checho  () | 
 |  
| Публикувано | 01.08.09 14:27 | 
 
 |  
 
 |  
        | 
         
        
  
        
				Ако искаш да подадеш сигнал за нещо конкретно, това се прави с конкретен адрес и конкретно оплакване.
 
 На адрес ХХХХХХХХХ в закрити помещения няма покритие, не може да се разговаря.
 В село ХХХХХХ има лошо покритие, телефонът едвам го лови.
 
 Освен това всяка една фирма си има key account manager, към който да се обърнете с оплакване за некачествена услуга. Уведомихте ли го?
 
 И не на последно място, ако се касае за отдалечени места защо първо не взехте един-два b-connect-a да тествате условията. Когато не става въпрос за голям град всеки от операторите си има лошите адреси и добрите адреси, това е напълно нормално. Не можеш от един или два адреса да заключиш за едно глобално качество за цялата страна. Аз имам две карти на Глобул и ги ползвам за всичко от разговори до данни, но несъответствия от картата на покритие не съм установявал.
 
 Бих те посъветвал да им пратиш мейл с адресите, където те интересува да научиш дали ще има по-добър сигнал. Имат много ясни и точни планове за поне година напред и ще ти дадат добра информация какво кога се очаква.
  
        
        
  
          |  | 
 |    |   
 
 |  
 |   
 |