|
Тема |
Re: Глобул - важно уточнение. [re: StefanPan] |
|
Автор |
checho () |
|
Публикувано | 07.08.09 14:57 |
|
|
Аз смятам, че много конкретно ти се обясни и от мен и от horror в такива случаи какво се прави.
Един .xls файл със списък от точни адреси и точни проблеми, които се наблюдават на тези адреси. Един мейл с примерен текст: "Уважаеми господине / госпожо (...) Пишем Ви от фирма (.....), Вие сте наш акаунт мениджър. Приложено Ви изпращаме файл с адреси и проблеми, които срещаме на тези адреси. Посочените проблеми възпрепятстват възможността ни за комуникация чрез мрежата на Глобул на съответните места и като следствие се принуждаваме да поддържаме алтернативни варианти за комуникация чрез мрежите на друг оператор." Този мейл го пращаш на акаунт мениджъра ви с CC: care@globul.bg. Ако не направиш това, все едно не си направил нищо по въпроса.
Аз лично съм бил на места, където и в момента има само МТел, има само Глобул или само Вивател. Когато ми е било от интерес съм писал мейл до Глобул и съм получавал точни отговори. Веднъж им писах нещо в стила, "Уважаеми господа, уведомявам Ви, че в село ХХХХХ разположено в близост до град YYYYY покритие на Глобул липсва." и отговорът на това беше: Уважаеми господине, благодарим Ви за Вашето съобщение. Уведомяваме Ви, че наистина на мястото нямаме покритие, но за съжаление мястото не присъства в плановете на Глобул за развитие на мрежата през 2009г. --- Кратко и ясно, от там нататък аз си правя сметката на този адрес как да се оправям.
|
| |
|
|
|