|
|
| Тема |
Re: Не много OFF [re: LuboPenev] |
|
| Автор |
N_7O (free) |
|
| Публикувано | 21.01.10 14:26 |
|
|
|
Не смятам, че печалбата би била малка!!! И затова съответно се носи и по-високия риск: писах някъде за абсурдното забиване и респективна загуба на Батков! Вместо да реинвестира цялата печалба от ШЛ в класни играчи, парите се изпариха по джобове и направления! Тогава тя бе 5.5. млн, а само от участие тази година отборите прибират по 8-10 млн евро, ако не се лъжа!
Не е тайна, че в БГ само 4 отбора имат огромни маси фенове - Левски, ЦСКА, и пловдивските Ботев и Локо. Всичко друго е афиф!
От повишаване класата на отбора, регулярно участие в групите на ЕКТ (не казвам само ШЛ) освен парични постъпления от наградни фондове, посещаемостта би се покачила драстично при Левски например! Това важи и за другите 3 отбора. Като имаш добър продукт - ще имаш и по-високи продажби :ТВ, посетители на мач, реклами и т.н. Те са като свински черва скачени тези неща. Хипотетично би могло да бъде пресметнато: с какви инвестиции (в случая собствени, от приходите в ШЛ 2006а, и то когато за криза въобще не се говореше), какви биха могли да бъдат приходите. Само че това сега е абсурдно, защото трябваше да бъде направено тогава.
Иначе инвестиция в собствени юноши наистина е най-ценното, но с най-голям риск (най-висока печалба), и с най-дълъг период на възвращаемост.
Като се гледат двете неща поотделно и паралелно би могло да се направи един добър модел, който навремето даде страхотни плодове в Цървена Звезда например!
Но понеже в БГ няма наистина добри глави, които да отбират от бизнес (всеки един, и от футбол - тоже), а само поставени лица и перачи, затова няма да има успех каквото и да било.
Сега би могъл да дадеш ЦСКА за пример в момента с тази грандиозна селекция, която е меко казано странна на фона на тоталното задлъжняване на клуба. Но и тук се препират някакви средства, и съм сигурен, че онези от Титан хич и не ги е еня за резултатите! Даже твърде вероятно е да не искат такива, за да не почнат да ги обследват откъде намериха пари.
| |
| |
|
|
|