|
|
| Тема |
Re: Как се започва? [re: Nk] |
|
| Автор |
bordon (непознат
) |
|
| Публикувано | 15.01.09 02:47 |
|
|
|
Браво, Браво...радвам се за теб...
Защо казваш че си рисувала пейзажи но в минал период...?
Реално погледнато, пейзажи се творят по-лесно от портрети например.
При пейзажа може да вложиш собствено мнение за това, което виждаш, докато при портрета трябва да се съобразиш със специфичните изисквания на дадения модел който рисуваш.
Например: пейзажа може да го обогатиш или да го обезличиш по твоя преценка. Там имаш възможност за проява на ТЕХНИКА.
При портрета нещата стоят по различен начин.
Освен с това, да си запозната с "физиономиката" на дадения модел, ще трябва да вникнеш и в неговата душевност /този принцип е много силен във фотографията и е добре да можем да го ползваме на практика/.
Това е доста интересна тема... ама да си дойдем на въпроса...
Като говорим за естестения момент /във фотографията/ има един основен принцип или действие /както предпочиташ/. Той е следният: ако искаш нещо естествено, прави всичко възможно да не те видят /с апарат/...!
Това се отнася както за твои познати хора и приятели от една страна, така и за напълно непознати...
Който, когато и както да те види с апарата че си готова да го снимаш...от тук на там забрави за естествения момент или за този миг, който вече е минал...
Прави всичко възможно да си снимаш без самите хора да те разбират.
Това е тема на голям разговор, но да ти кажа - ако може да снимаш хората, без те да имат нещо против - да не те възприемат като човек, който нарушава личното им пространство /много важен момент/ или без да те забележат, тогава ще имаш и доста интересни снимки и моменти и за твоите художествени портрети.
А за теле зуум с макро - аз снимам с ДСЛР и единият обектив е с телеувеличение. Което значи че приближава много близо обект, който се намира много далече без аз да се движа до този обект. Постигам такова приближаване благодарение на такъв обектив. Просто приближавам или увеличавам самото разстоянието до снимания обект с помоща на самия обектив.
Макро-фотографията е снимане на много малки обекти с увеличение горе-долу 1 към 1. Да речем че снимаш една капка роса или една снежинка - нали сме зима. Та тези обекти излизат така големи и ясни че все едно ги гледаш по ДИСКАВЪРИ или National Geographic.
П.П. Пак се отнесох с писането Ама това си е интересна тема зе разговор...
| |
| |
|
|
|