|
Тема |
Re: IT питане [re: oberleutnantRzevski] |
|
Автор |
Naki (Company Ястреб) |
|
Публикувано | 05.07.25 23:56 |
|
|
Познал съм значи - офиснопланктонен език.
--> Глупости. К'ъв планктон те гони!? Често съпорта се изпълнява и от програмисти(те). А понятието "support case/ticket" е от поне 40-50 години преди да се измисли този епитет с офиса и "планктона".
Само не ми казвай, че никога не си получавал и/или предоставял техн. подрръжка за нещо?
И никак не е задължително да има "стандартен" офис, че да имаш добра техническа поддръжка. А софтуерна фирма без техн. поддръжка е абсурд.
Но, както и да е... (Ти си професор, или какъв беше там - а аз не съм.. )
Присъединете се към нашата Дискорд група: Редактирано от Naki на 06.07.25 00:01.
|
| |
|
|
|