Това са специфични ваши подробности, които касаят технологията ви на работа. Няма как странични хора да разсъждават по тия подробности, особено, ако не са в твоята сфера, още повече, че и ти представяш тук съвсем схематично тази част от проблема.
Това по никакъв начин не повлиява емоционалната страна на казуса. Ти караш хората да гадаят какво действително се е случило, какво е чувствала, мислила и правила другата страна и искаш да внушиш твоята правота и очакваш всички да вземат твоята страна, щото ти си мислиш, че ти си правата.
Еми не, не си. Никой не те задължава да се чувстваш така, както си избрала да се чувстваш. Нито можеш да изискваш другият участник в ситуацията да се чувства и действа, според твоите очаквания.
Зрялото поведение изисква, след като си толкоз затормозена, да поканиш човека, да му изложиш притеснението по повод казуса и да помолиш, подччертавам - помолиш да ти обясни неговата гледна точка.
Също, трябва да си наясно с разбирането, че може и да не получиш удовлетворяващ отговор или дори да ти бъде отказано изясняване. Зрелият тип поведение отчита всички тези възможности и ги приема предварително и след като направи всичко, което зависи от него за изясняване, приключва ситуацията, а не влачи с години нещо не толкова важно за живота му. Нямаш ли си други важни и интересни неща, с които да си запълваш ежедневието, че си се вторачила върху нещо толкова незначтелно.
Редактирано от MilaO6 на 10.01.25 14:12.
|