|
|
| Тема |
Re: Отново за влаковете [re: 741] |
|
| Автор |
UnicaDonna (скандалджийка )) |
|
| Публикувано | 25.08.24 20:20 |
|
|
|
Без значение дали влакове, автобуси, телефон, бакалия или кръчма - където има държавно, хеле пък защитено с монопол, резултатът е наливане на пари и услуга с мизерия.
Доколкото ми е известно - в доста от водещите европейски държави железниците са или само държавни, или основно държавни с допуснати някои частни компании да си играйкат на влакчета.
Всичко си зависи от ДЪРЖАВАТА.
През последните години обаче няма друга страна, която да е напреднала на полето на жп транспорта, както Китай. За по-малко от 15 години страната използва цялата си мощ, за да създаде най-дългата високоскоростна железопътна мрежа в света.
С обща дължина от близо 30 хил. километра, жп мрежата на Китай вече превозва повече хора дори от Шинкансен в Япония.
Бързите влакове вече обслужват 31 от общо 34-те провинции в Китай, като осигуряват връзка между отделните региони на фона на икономическия бум в страната
Меркел: Минските споразумения бяха подписани, за да се даде време на Украйна
| |
| |
|
|
|