|
Като чуя "от соца" и получавам позиви за повръщане...
Най-екологичен и най-евтин транспорт, това не е мое определение (не ми скачай), ЕС така мисли и от 2025а ще влага огромни средства в развитието му, както за вътрешен, така и за международен ЖП транспорт, дет се вика едни реки от пари ще потекат по проекти. (Първи проект е максимален брой столици да да свързани с нощен влак). Втора цел е намаляване на превозвачи с автобуси и автомобили.... И тук рязко се започва рушене на БДЖ, ден няма без произшествие, закъснения от 7-8 часа, опасности от сблъсък, излизане от релси, размекване на релси (лятото), самозапалване на локомотиви, 60 градуса в новите-стари вагони.....не само ежедневни, Ами по няколко на ден
Пример - оня ден бутат локомотив, снощи се запали такъв, по-оня ден пък влак чака локомотив 8 часа след разписание за тръгване.
Сега по-интересното, 2024а ЕС обявява бъдещи цели за развитие на ЖП транспорт, 2024 с настървение се руши БДЖ и в същото време се огласява нов частен превозвач, първи влакове СОФИЯ- ПЛОВДИВ, после СОФИЯ-БУРГАС, после СОФИЯ-ВАРНА, щели 2025а да пуснат първия.....случайности са това, случайно ги свързват с ПЕЕВСКИ. Низ от случайности.
Хората които няма какво да кажат си поставят големи сигнатури
|