|
|
| Тема |
Може: не е новост [re: UnicaDonna] |
|
| Автор |
Santo Modesto (рекордьор) |
|
| Публикувано | 19.06.24 19:35 |
|
|
|
Ще бъде даден някакъв срок за разкарване на забранените-в-бъдеще возила. Ако правителството е добро (към гласоподателите), ще предложи държавна агенция да купи возилата на някаква номинална цена. И след като този срок изтече - за който не е успял да разкара возилото си на лични начала или не го е продал на държавата - кръц. Забранените возила ще могат да бъдат продавани само за вторични суровини.
Мисълта ми е, механизмът е отдавнашен и добре разработен и плавен, във всякакво отношение. Въпросът е как правителството ще го задейства.
Ограниченията в пре-продаване на возила са отдавнашни. Един пример: Едно време, ако някой си спомня ЕВ-1 (на Всеобщи Мотори) - за да няма "неправилни" купувачески и потребителски впечатления, колите изобщо не бяха продавани, а давани под дългосрочен наем ("лийзинг" на евро-атлантически български). Не беше разрешено такава кола да бъде продавана, нито да бъде купувана (някак адвокатите намираха нужда за пояснение и за продаване, и за купуване, като че едното може без другото - но нали за това им плащат, на адвокатите, искам да кажа), нито да бъде отстъпвана или давана за временно (дори безплатно) ползване към не-семеен член / приятел на наемателя на колата... Досещаме се каква идиотщина е била ЕВ-1, но това е отделна тема. И се досещаме какви идиотщини са сегашните ЕВ-та, но са прикрити под разни (обичайно скрити от общата публика) ограничения в купуването - което в много случаи не е точно купуване. (Примерно, с нормална кола, ако производителят излезе с нова контролна програма за двигателя или скорост превключване - и собственик на колата откаже да я качи в контролния модул - колата му продължава да си работи. Опитай се да откажеш додатка на контролния мекотяш на ЕВ! Пък размахвай бумага някаква че си я купил и я притежаваш...)
Нищо ново под слънцето.
| |
| |
|
|
|