|
Тема |
Re: Компютърни вицове [re: Koftia] |
|
Автор |
UnicaDonna (скандалджийка )) |
|
Публикувано | 05.02.23 16:03 |
|
|
Не го бях виждала..
Честно казано - до половината не се смях, а се ядосвах на мацката. ВИНАГИ съм твърдяла, че един добър обслужващ трябва много бързо да разбере КОГО обслужва и да действа в съответствие с неговото ниво, информираност и пр. А не да си изпее песничката, пълна с термини, непознати някому, и да счита, че си е свършил работата... това касае всички навсякъде. Някои "елитници" още не вдяват, че не всички могат и ТРЯБВА да имат тяхната информация за нещата, а които нямат - трябва да бъдат обслужени на достъпен език, така, че да разберат всичко. Ако ще и този "достъпен" език да е чудовищно елементарен и първобитен в очите на обслужващия. (Или помагащия)
Смехът настана, когато тарикатинът взе да се пазари - тогава истински се смях!
ПОЖИВЕМ-УВИДИМ!!Редактирано от UnicaDonna на 05.02.23 16:28.
|
| |
|
|
|