|
|
| Тема |
В нашия случай... [re: 741] |
|
| Автор |
Santo Modesto (рекордьор) |
|
| Публикувано | 13.01.23 18:13 |
|
|
|
В нашия случай първите 8 опита бяха чрез стоянката на банката, издала кредитната карта: банката служеше като агент за българската авио линия, в резултат на което дори даваше някакво намаление (около 0.5%, или беше 0.3%). Предполагам, информатика системите са били достатъчно синхронизирани заради взаимното договаряне.
Вторите 2 опита (снощи разбрах че всъщност сме били опитали общо 10 пъти, не 9) бяха пряко към "Български Възух" (всеки път с различна кредитна карта): първият преди да достигнем до плащане, искаха заверителен код от нашата банка; вторият нямахме нужда от код, но при плащането стана запецката. Използвахме най-новите налични програми - които всъщност не са били сменяни от доста месеци, с други думи, не е като че сме изостанали от или прекалено предварили мекотяша на "Български Въздух".
Все едно. Опитахме се 10 пъти да купим билети от българска въздушна линия. Сега ще видим дали ще имаме същите проблеми с другите. До сега никога не сме имали. А българският проблем го имахме 2018, когато трябваше да пред-платим за наем кола от София Летище: получи се елпоща пинг-понг с разни заверения и прочие, но тогава това отчасти беше оправдано че защото искахме кола с автоматични скорости, поръчката ни била по-сложна, можело да се наложи да докарат (за нас?!) кола от западна Европа, и прочие.
В крайна сметка, тези въртели - които срещаме ние - може би подсказват че спрямо "Български Въздух" ние не сме в прицелената или желаната група на потенциални клиенти. Ще намерим авио линий в чиито прицелени или желани клиенти влизаме и ние.
| |
| |
|
|
|