|
Тема |
Йеп! [re: h1685614@trbvm.com] |
|
Автор |
Santo Modesto (рекордьор) |
|
Публикувано | 20.12.22 14:17 |
|
|
И ако батерията деяни 10 години, то за последните 3 - 4 тя ще трябва да бъде зареждана доста на често, до там че колата практически ще е използваема само за малки разстояния - между зарежданията.
И ако някой скръндза се нагъне да си "пести" употребата на колата - батерията ползвана - неползвана все си остарява, и все тая. Справка аварийните батерий за машинария (ей примерно подплата батерийте за магнетични лагери): дори ако единствената им употреба да е за диагностичните проверки (буквално микроскопична, спрямо капацитета), дойде ли им трайност срока - хайде подмяна.
Практически, колите насилствено ще бъдат сменяни на 5 години. Далавера за производителите. Плюс колите ще следят кой къде / как ги ползва, и ще засилват правителствения контрол върху потребителите - до там че "прицелена" личност може да бъде заключена вън от - или вътре във - колата си, или колата да бъде спряна в нацелен момент.
Впрочем, вече чуваме за такива случаи - все още поради грешки в записите на производителя. Ей примерно един си бил купил кола с подсилени след покупката батерий (подсилени от производителя) - обаче датната база в производителя още отчитала колата с по-маломощните. И контрол мекотяшът не разрешава батерийте да бъдат заредени отвъд даден процент (капацитета на маломощните) и да бъдат използвани повече от даден процент. Сума народ беше заключен вън от колите си веднъж - защото междумрежието засекло - и денонощното следене на колите не било "задоволено"... С нормална кола, някой някъде следи ли те колко от резервоара пълниш и празниш, или да ти обездвижва колата защото няма НЕПРЕКЪСНАТА междумрежие връзка с контрола й, или някаква подобна полицейщина?
От където го погледнеш, тоталната и тотално печеливша съработка между корпораций и правителство.
|
| |
|
|
|