Тя, темата ти потънала надолу, ама сега сварвам да се хвана за нея...
Значи, за мен това Руши е с много силно спорен талант, както са спорни и успехите му. Вярно е, че има не малко филмови роли (като певец ти по-добре можеш да го прецениш) и то във филми, за които изобилстват напудрени исилно надути положителни ревюта, но всъщност, голяма част от тях са правени с напъни през гладните за сценаристи, режисьори и прочее кинотворци, години на прехода. Такива са, например, "Дзифт", който много го хвалеха, гледала съм го преди години и ей на, сега нищо не помня от него, освен как се чудех каква връзка има името му, със съдържанието му... Подобен е и "Цветът на хамелеона" - име гръмко, съдържание никакво и пр.
"Снимка с Юки" и "18% сиво" са на основата на по-качествени литературни текстове, затова и самите филми са малко по-добри, обаче от всички актьори на българския "пазар" да изберат точно Рушито да играе главните роли, ми идва силно съмнително той да е бил най-добрият и подходящият.
Единственият му плюс е, че е учил в училище в Шотландия, в което се е учило или той се е занимавал усилено с театър, а после е учил театър и кино в Бристолския университет. А е можел да избере и Киноакадемията в Ню Йорк, където уж бил приет, но избира Бристол - нерде Ямбол, нерде Стамбул, както се казва. Но все пак, да речем, че е придобил някаква професионална компетентност върху - пак да подчертая - скромните му актьорски дарби. И от тази комбинация се е получило едно средно, безплътно, бледо и дори посредствено, безлично екранно присъствие, което в средите се класифицира с типичния български израз "става". Става, ама донякъде, става, ама половинчато. И така и ще си остане - една средна работа, независимо от наградата от кажи-речи слабоизвестния или почти неизвестен фестивал, а да и тук е бил награждаван за н'ам кви си роли, да се чудиш какви толкоз пък незабравили роли е изиграл, че така и никой, който обича или разбира поне малко от кино, не се е прехласнал по играта му.
Всичко е един голям пиар, както за филмите с негово участие, така и за самия него. Дет се вика в тия среди, като имаш пари, ги хвърли за пиар, вместо за добър сценарий, режисура и актьори. Пиарът върши цялата работа.
Това е за него като артист.
Хеле пък, ако поразровиш из личния му живот, семейство, родители, жена и прочее, вече съвсем ще лъсне историята "синчето на мама", която пък от своя страна "хич не е спала, ами се е прехвърляла има-няма 3-4 пъти на чичковци-паричковци", заедно с нечистоплътието и нечистите им пари, които няма как пък нея да са я направили чиста и неопетнена...
Апропо, жена му била няква известна и тя уж мис-к-а, за тези, дето ги следят миските. Някоя си Таня Илиева, която - внимание - била топлес на протестите в София през 2013-та в от прочутата картина от учебниците по история "Свободата води народа", които протести и картина живо сме обсъждали и тук навремето...
Та, докато четох за известната му майка Лора Видинлиева, попаднах на такова кълбо, като от оплетени черва, че направо се отказвам да разбера кое от кое следва, кой от кого, какво е завлякъл, отвлякъл и намазал... Но ако сложим условно в центъра Владимир Грашнов, около него се вият като черва, както казах, имена на хора като Бранимира Антонова, Емил и Маргарита Димитрови, Вили Ватева, дори Леа Иванова и още един куп народ от червения "хайлайф"... И щом като Вили Ватева твърди, че , не виждам, защо да не плати също и за филмите, музиките, учението и прочее и на синчето си...
Редактирано от MilaO6 на 29.07.20 21:17.
|