|
|
| Тема |
Няма конспирация [re: Silverado] |
|
| Автор |
Santo Modesto (стар клубар) |
|
| Публикувано | 15.03.19 03:54 |
|
|
|
Подозираната (както четем из сведомниците) издънка с контролната система, колкото и да е обвивана в пушиляка на разни (ненужни, за случая) подробности като размер на двигатели и маса център и планформа център и прочие (писани от журналисти които хич нищо не разбират - но искат с нещо да изпълнят статийте си), изглежда си е изцяло вътрешна. Няма намеса от Аеробус или Илюшин или Ембраер и прочие.
Забелязваш нивото на познания от коментиращите "експерти": нито един до сега не е споменал за разликата в архитектурите на обикновена контролна система и на контролна система която има авторитет (право) да надвива над пилот. Най-много да плямпат че обучен пилот можел да се справи с идиотщина в контролна система - което, да, вярно е: обучен пилот може да се справи с много и най-различни идиотщини, но това не премахва основния въпрос, защо изобщо идиотщина е поставена, че да има нужда от специално пилотско обучение за справяне с нея.
Евентуално, компетентни хора ще бъдат намерени - и ще разберем каква точно е архитектурата на въпросната контролна система, колко на брой и колко на ниво датчици е ползвала (първични, вторични, прочие), как решението на системата е нагодено да деградира при всеки датчик провал, че да подсигури максимум възможно надеждно решение, как и кога системата е осъзнавала датчик провалите, за да си нагоди решение алгоритмите към наличните датчици, и как и кога е осъзнавала че трябва да се само-изключи за да не надвива над пилотите с грешно решение, и как точно е била замислена за бързо и лесно (под пилотажен стрес) изключване от страна на пилотите. Всичко друго е бошлаф и баламурничество, на право интелектуалчене.
Между впрочем, съдебните дела биват задвижвани. Въздушните превозвачи вече искат компенсация за загубите от неупотребата на заземените самолети. Отделно компенсацийте за хора и твърдяш затрити в катастрофите. За жалост на самолетните производители, членове на класата на промишления капитал, банкерският капитал отдавна спечели битката за държавно управленческо надмощие - и до като провали в банките и борсови агенций изцяло биват покрити социализирано чрез данъчни пари, то провали в промишления капитал най-много да бъдат омекотени чрез разни данъчни и подобни кредити - по мое мнение.
Редактирано от Santo Modesto на 15.03.19 04:01.
| |
| |
|
|
|