Скоро имах и аз ситуация. Лятото поръчах от една фирма 3 бр. интериорни врати (между другото магазинът им е до вас на Гешов) и дадох капаро за още 3, които ще купувам по-късно. Смисъл от капарото нямаше, но се надявах, че мога да ползвам отстъпка за количество.
Дойде време да поръчам капарираните врати миналия месец. При мен нещата претърпяха развитие и вече не ми трябваха 3, а само 2 бр. врати, така че поръчах само две. Отивам представям фактурата за капарото, но тя е неподписана, защото ми е изпратена по мейла, давам и размерите и пишем договор. Момичето, което ме обслужи, беше ново и каза, че ще ми признае капарото...? Викам си, имах си аз да не го признаеш!?
На следващият ден нещата рязко се променят. Обаждат ми се и настоятелно искат всички документи - от старата и от новата поръчка! Решавам, че са си в правото, защото, аз освен една неподписана фактура нищо друго не съм представил. В същото време натрапчиво ме гложди, че искат документи, за да видят с какво разполагам и мога ли да докажа, че съм им дал едни пари напред (капарото). Добреее... Ровя, намирам всичко, оказва се, че първите врати и капарото съм платил по банков път (к`во да го правиш, банкер!)
В първия момент реакция нямаше. Някак си изглеждаха разочаровани, че имам документи за всичко и плащането на капарото е с отделен банков превод с основание "капаро за 3 бр. врати".
Имаше малък смут, пауза и след ден обаждане. Девойката ми казва, че трябва да си закупя 3 бр. врати, защото съм капарирал 3! Възразявам, с аргумента, че няма значение, колко врати съм капарирал, тъй като сумата на капарото е малка и се покрива дори от само една врата, това първо и второ, въобще не е необходимо да правя капоро, защото по принцип не се изисква, а това е акт на добра воля от моя страна и проява на клиенска лоялност. Девойката ми съобщава, че трябва да закупя не 2, а 3 врати, защото ми ги били пазели ...??? Е, тогава вече не издържах!!! Моментално смених тона, любезният тон стана още по-любезен, леко по-висок и метално-хладен. Попитахя, какви точно врати са ми запазили, като аз преди 3 дни дадох размерите, как са знаели какви врати да ми запазят лятото??? Казах й, че няма да закупя 3 врати и да има добрината да ми процесне поръчката и да я изпълни в срок. Предложи ми да разговарям с техният управител, аз моментално я отрязах и казах, че аз съм обикновен клиент, дошъл да бъде обслужен на гише и нямам претенцията за "преференциално" обслужване и затова няма да говоря с управителя им, още по-молко желая да си разговарям с тях чрез КЗП и отново й напомних за поръчката, че тече срок.
Тук от фирмата замлъкнаха, замлъкнах и аз. Два дни преди крайния срок ми се обадиха да съгласуват удобен ден и час за монтаж.
Редактирано от LAMBl на 08.02.19 10:34.
|