Звучи ми, че си имаш работа със живи хора, вътре в България, и при това българи.
Ние имахме подобна разправия (за подмяна на развалила се ТВ сигнал кутия) с Американски Телеграф и Телефон (АТТ), обаче се разправяхме с роботизирани телефонни "оператори", или телповиците ни бяха отвеждани извън САЩ, и се разправяхме с индуси, които изглежда четяха с налучкване отговори от списък, без точно да разбират въпросите; отделно индуското картечно произношение, от което английският им едва се разбираше... Аз на края единствено общувах с АТТ чрез текст-разговор - защото там по-лесно пробивах през роботизирани "оператори", и достигах до жив човек - и явно способността да пишеш бързо на клавиатура беше достатъчна филтрация за нужното ниво интелект - та получавах отговори точно на нашите въпроси. И въпреки това, АТТ си усукваха контрактните задължения по тяхно желание (много се ядосваха когато им цитирах нашия контракт, от 2002 - защото те вече нямаха записи за клиентите си от повече от 5 години на зад), "новата" ни сигнал кутия е произведена Март 2011 (преди 8 години!), след като ни бяха пратили друга "нова", още по-стара - която щом им я върнахме - на право я запратиха към претопяване (!). Тук звучи кратко и просто - но ни взе седмица и много часове разправия с простаци. И това за услуга (ТВ сигнал доставка), за която плащаме Д150/месец (Д1800/година)! Та не че минаваме на евтино, и каквато евтинията, такова обслужването.
Както бях писал в коментар към друга тема, не ВСИЧКО в България е толкова зле!
Казано другояче, успокой се че е възможно да е МНОГО по-зле.
|