Който мацката, от която тръгна лафът, го използвала, щото нали обичайно не се постъпва иначе.
Мацката не е имала кой да я научи незаконно как се кара кола, за да си вземе изпита, отишла е на курс, там освен, че са й крещяли колко зле кара (все едно някой се е родил научен), са й казали, че никога няма да си вземе изпита и ако иска да го вземе да даде. Нещо такова, не знам големи детайли. Не е имала късмета да попадне на инструктор, където "случайно от 3тия път" да си го вземе "съвсем редовно""
Аз пък познавам само 3те варианта - най-много познати са карали незаконно без книжка от малки или са се упражнявали на колата на баща си преди и по време на самия курс. След това има такива като теб, дето са ги късали докато не са записали при правилния инструктор и с "чисти ръце" и "голям късмет" са я взели от N-тия път без да могат да карат и накрая са тези, на които инструкторът им е казал, че нямат никакъв друг шанс НЯКОГА да вземат по нормален начин нкнижка. Отново - говорим за последните 15 години, преди това всички са си карали курса и той си е бил достатъчен.
Абе хора, какво се правите на интересни за книжките, преди 89та като са били 150 часа курсовете и са включвали какво ли не и е можело съвсем спокойно да се научиш да караш на курс. откакто са 30 часа или колко там просто не е възможно, това е положението, никой не може да се научи да кара за 30 или за 40 часа - значи или вече може да кара още преди курса, или по един или друг начин го "пускат" без да може да кара. За 30 часа придобиваш най-базов технически контрол над автомобила, по никакъв начин никой не може да ме убеди, че могат да се покрият формалните изисквания за преминаване на изпита, които са много повече от базов технически кнтрол. Най-много се дразня, когато почнат да се отричат очевидни и всеизвестни неща.
Мира, последен прост въпрос - ти като си взе изпита според теб можеше ли да караш, така че да не си опасност за себе си и другите на пътя? Да или Не е достатъчно.
|