Качих и последната галерия от седмия ден. Нищо особено. Последна снимка от балкона на стаята, от таксито, около летището, паркинга и това е. Ето ги.
Този остров е най-големия от архипелага. Площта му е колкото на всички останали острови взети заедно. Слабо развит е в сравнение с останалите. Има сушави райони, има и вечно мокри. В сушавите може да вали един път на три години, докато в мокрите пада по пет метра дъжд на година - вали почти непрекъснато, кога по-силно, кога по-слабо. Странна работа!
Има един главен път по периферията на острова, двулентов. Позволената скорост е 88 км/ч, но когато наближи населено място спада на 70 км/ч. Пътят е железен. Никъде нямаше дупки по него или дори пукнатини. Голям процент от състава на асфалта е натрошена на ситно лава.
Лавата също се оказа желязна. Изглежда като сгрурия, но като се наведох да вдигна едно парче от земята, да го разгледам отблизо, тежеше доста повече от очакваното.
Направи ми впечатление, че цветята по масите не бяха в саксии или вази а поникнали върху парчета лава. Парчето с цветето поставено върху пласмасова паничка с вода и винаги цъфнало и прясно. Така ги сеят в разсадниците и така ги продават, все едно в саксии.
Друго, което ми направи силно впечатление беше цената на озеленяването - 30% от стойността на целия комплекс. Например има цели плантации за отглеждане на палми. Човек може да си купи палма всякаква височина. Продават ги по $200 за фут (30см).
Като се сетя за други подробности, ще допълвам. Сега ще ида да дремна малко.
"Колкото повече знаеш, виждаш колко повече не знаеш"<P ID="edit"><FONT class="small"><EM>Редактирано от Oптимиcт на 24.10.12 00:10.</EM></FONT></P>Редактирано от Oптимиcт на 24.10.12 03:16.
|