А според теб възможно ли е един ученик да бъде пълен отличник... т.е. да завърши годината с пълно 6? Това реално 6 ли е?
Ми...как да ти кажа. Аз 11 години завършвах всеки клас с пълно 6 и изобщо не съм била зубър, нито преписвачка. Но, мисля, че е реално, никой не ми е подарявал оценки за черните ми очи.
Синът е завеян, мързелив и откровено заявява, че някои предмети не са му интересни и ги минава пет за четири, но не го оставям да се отпуска дълго. Колкото може - толкова, но никакво лъготене и преписване! Завърши с 2-3 петици, едната по математика, май и по география - същият мрън, че била скучна, но пак си го приеха, където искаше. Висях му последния месец на главата, дуднах, фучах, трещях, юрках го, но през ум не ми е минало да го поощрявам да преписва за оценки, пък и той не е по тези хрумки, защото ще му отеснее света, ако разбера. Каквото си е изкарал на тестовете и в училище, всичко е от реални знания или незнания. Мисля, че е по-важно да има обективна представа накъде е, отколкото да прави шментикапели, за да постигне днес една цел, утре друга - така се отпуска човек по лесното и когато дойде момент да се докаже реално, има опасност да си падне на задника.
Стягай я щерката, бах я в географията, не е за гении измислена, ще си я научи като за 6.
|