|
Тема |
Малко се губи... [re: pitashta] |
|
Автор | Philip (Нерегистриран) | |
Публикувано | 04.01.04 03:20 |
|
|
Малко се губи реалното движение на парите за сметка на пирамидалната схема... Btw, подобно беше с TargetShop преди няколко години, които "даваха" по $50, но това е друга тема. И така, какво се получава:
- от целия този МЛМ се очаква, че пирамидално (лавинообразно, ако предпочиташ, в геометрична прогресия) трябва да нараства броя на записалите се
- компанията плаща стартово по $10 на всеки записал се + някаква сума за всички реклами в писмата към него
- тези пари не могат да се пръкнат от нищото, от обясненията стана ясно, че идват от рекламодателите
- рекламодателите нямат неограничени възможности
- следователно в даден момент рекламодателите ще спрат да увеличават плащаните суми и ще се поинтересуват коя ЧАСТ от аудиторията е тяхна целева аудитория, т.е. от кой потенциално могат да имат някакви приходи срещу рекламата, т. нар. цена за целеви (target) потребител
- вследствие на това плащаните суми се орязват
- компанията спира да плаща на поне 80 % записалите се (т.е. всички извън Северна Америка, Западна Европа, Австралия и може би още няколко страни), а другите остават с много по-малки и редки плащания.
Pitashta, можеш да си направиш изводите от това нали? Описах сценария, по който стандартно се развиват подобни компании (само не включих възможното обявяване на фалит преди всякакви плащания да дойдат - добави го, ако искаш), имай предвид и това, че бумът на подобните компании мина отдавна, и повечето претърпяха провал.
Иначе стандартно плащанията от повечето западни компании са с чекове - "пиши" 1-2 седмици, докато чекът стигне до теб, 1 месец стандартен срок за осребряването му в банка за повечето хора (аз и още някои изключения не чакаме и ден, но това наистина са изключения по щастлива случайност), приспадаш си таксата и ти остава някаква сума.
Като допълнителен ресурс по принципите на електронния бизнес мога да ти препоръчам една от статиите си (да, правя си реклама) в .
поздрави
Philip
|
| |
|
|
|