Добре, не съм се изразила достатъчно коректно, но имах предвид 'да усети метъл музиката', а не музиката по прицип. Предположих, че е дефинирано, че като говоря за музика, имам предвид точно метъл в този контекст, за да не го повтарям всеки път.
Ако някой измисли мелодия, която носи за него някаква асоциация, то как можеш да бъдеш сигурна, че останалите ще усетят точно нея, а няма да си направят различна асоциация?
Ами нали и аз точно това казвам. Да вземем една метъл група, която измисля албум с песни, които са вдъхновени от фентъзи книга. За музикантите това си е лично тяхна асоциация, но става така, че и слушателите си правят същата асоциация. Естествено че не всички слупшатели, но точно тук се намесва индивидуалното.
Не можеш да говориш за усещания и да ги привеждаш като доказателства, защото те са строго индивидуални.
Като доказателсвто аз приведох текстовете, с което исках да кажа, че щом групата е имала предвид фентъзи, когато е писала дадена песен и в същото време слушателите откриват фентъзи в тази песен, значи фентъзито присъства в песента.
Писна ми да го повтарям.
Имам и още нещо да допълня по тази тема, но ще е отговор на Пиво, защото той повдигна въпроса.
И наистина няма смисъл да спорим повече. Тези, които и преди началото на спора са виждали връзката с фентъзито ще продължат да я виждат, а тези, които не са я виждали, няма да успеят да я видят, колкото и да спорим и каквото и да кажем.
#define Three int
#define Rings main() {int the=3;
|