|
Тема |
Re: плагиатстввото и всекидневието като стока [re: Boby_] |
|
Автор |
Пивo (nutter) |
|
Публикувано | 14.12.06 09:06 |
|
|
Те звукозаписните вече започват да еволюират.
Досега пробутваха заради две хубави песни още 12 които човека не желае.
Сега, когато онлайн потребиотелите гласуват с парите си, неизбежно приходите ще намалеят.
За издателствата съм напълно съгласен. Никой не може да изчете всички книги които бълват авторите. Склонен съм да плащам, за да може някой да сортира плявата вместо мен.
Интересно ми е в една звукозаписна компания (некоректно наименование но нейсе) какво е съотношението автори - маркетинг. Във вашата фирма какво е съотношението Р&Д / Маркетинг ?
Пропускаме нещо важно. Авторите не могат без маркетинг. Ако публикуваш гениален разказ на блога си колко хора ще го оценят ? И колко ще го оценят ако е в Нешънъл Джиографик ? Интернета е масмедия, но силно фрагментирана, нещо като вестник с милион страници. Хората бидейки ограничени индивиди имат нужда от предварителен филтър и винаги ще са склонни да плащат за него. За да може да съществува този филтър е необходим марж. За момента единствения инструмент за защита на маржа е авторското право на разпространителя.
Ad astra per aspera
|
| |
|
|
|