|
"На този етап глобализацията е невъзможна. Възможна е, ако отговаря на законното желание за обединение на близки нации. При условия на съперничество, по недоброволен път - тя е невъзможна и води до бъдещи войни и конфликти.
Обединяването не може да се извършва, като се започва първо с икономиката, пазара, премахване на митата и границите, а после да се говори за Обединена Европа на духовните ценности.
Обединена Европа, това не означава Световна банка, Световно правителство - ООН, международен валутен фонд, световна армия - НАТО, обща парична единица.
Обединена Европа, това са преди всичко обединените духовни ценности.
Основната грешка, която се допуска е, че се дава приоритет само на икономическите отношения, което в дълбочина си е чист марксизъм, тоест източникът е отново същия, който предложи на човечеството Капиталът и Манифестът.
А кой е Източникът? Не е ли някакъв Елит, който управлява невидимо от някъде? Който може би манипулира невидимо от някъде! Който създаде, и болшевизма, после и нацизма, а сега се прицелва в новия вид тоталитаризъм, в лицето на Новия Световен Ред!
В този опит за обединяване на Европа, хората като че ли са слепи да видят, че отново комунистическия модел им се налага, заедно с централизиран пазар. Централизираното планиране се провали в лицето на СИВ, но централизираният пазар сега се появява чрез опита за налагане от Новия Световен Ред на Световна търговска организация. Свободният пазар и интересите на корпорациите зад които стои Новият Световен ред, са несъвместими.
Грешката бе, че се започна обединяването на Европа по линия на международния валутен фонд, което като червена лампа би трябвало да засвети в съзнанието на космополитните граждани на света: - Защо първо чрез парите ще се обединяваме, а не чрез ценностните модели и общите човешки стойности.
- А може би, парите са лоста, чрез който се опитват да ни управляват като едно голямо стадо, състоящо се от единици добитък - отлични консуматори на стоките на големите корпорации, извличащи от това печалби.
Обединяването не може да започва с общия потфейл и общата маса, стига да има нещо върху трапезата, тоест с консуматорството и философията на вземането.
В основата на всяко едно обединяване трябва да стои опита да се даде на ближния нещо, от което той да има нужда и така да му се помогне както и на общността, за да преодолява трудностите. Общество от консуматори и хищници, рано или късно изпада в криза, защото известно, че рано или късно, малките хищници биват изядени от големите, а накрая и самите големи хищници остават гладни.
За повече информация:
|