Какво значи "не могат" и как така "събаря". Всяко действие е реципрочен отговор на съответно действие на отсрещната страна. По същата логика, въпросът може да се зададе и така:
Как така Крумов с толкова богат "професинален опит зад гърба" не може да си защити конструктивното решение и се налага зад него да застава проф. Милев (бог да го прости), а НПС КСС на КИИП да прави тайни експертни съвети. Толкова тайни, че даже и той като председател на НПС КСС не бил разбрал;)
Всичко си върви по обичайния ред, което хронологично е Крумов, Аланджийски, Милев, Топуров, ТЕС (КИИП), проф. Рива (CEN TC 250). Всичко е за да се пресече една "схема", в която за пореден път инвеститора не иска да си плати на хората, които му проектират и строят сградата.
Съдят се не проектантите, а изпълнителя съди инвеститора за да си му плати парите за сградата, която му я е построил и той си я ползва (а уж била опасна). Аланджийски и Проданов едва ли ще се занимават с Крумов. Това са сериозни хора, които не се занимават с глупости.
А и когато схемата не мине (а това рано или късно ще стане), инвеститорът сам ще погне Крумов и сие, че са го подвели да укрепва ненужно сграда, която и без това е силно преоразмерена. След десетина години, ще разбере, че тук няма кой да му работи без пари, защото всичко читаво и здраво бачка "програмист" на 3000+ лв, а родните "индийци" отдавна са в Германия на 2000 лв. помощи.
Тогава ще трябва да мести завода в Бангладеш и ще го е яд, че е дал още два милиона да прави сграда I категория, а през тези 10 години не е станало дори и мъничко земетресение барем да я заклати малко. Там индийци много, а и не са в европейския съюз. Работят за 1 евро на час, но не бачкат добре и електрониката се прецаква. Фолксваген, Ауди, Мерцедес и БМВ изтеглят милиони автомобили от пазара, защото климатиците се запалват в движение, а на нас не ни пука, защото програмистите карат японски коли, а "гъзарските" марки са за селски тарикатчета, но са купени стар внос от Германия и не се развалят.
|