ний не продаваме чушки на пазара
А кой те заблуди, че дефакто има разлика при продажбата било на "чушки", било на "телефони", било на продукта, наречен "проект".
Има различни сортове чушки (зелени, червени, жълти, "пластмасови" от Полша, расли върху стъклена вата от Турция, със ГМО от Монсанто", има БИО)
Има и най различни видове телефони ("умни ябълки" за комплексари, прелистващи сераттефтера, докато пътуват в метрото, "взривяващи се галактични" от Самсунг, има "с пипане", има "с бутони").
Всеки клиент сам си избира от кой вид продукт да си купи - дали гони прагматизъм при покупката, дали търси "марка" която "да му качи престижа" и т.н..
И чушките, и телефоните се произвеждат по определени стандарти и преминават проверка , от там насетне - Клиента решава. Той е този, който качва или вдига цената. Абсолютно същото е и с продукта "проект" и с който и да е друг интелектуален продукт - няма разлика!
Сега това, че на "Ябълката" и спадат продажбите, каква вина имат от Нокия, за да искат от "ябълката", чрез регулаторни мерки да си удържат продажбите "доказвайки", че "Нокия не стават", при положение, че има клиенти, които търсят телефони с бутони за да говорят, а "ябълката" им дава повече, но и иска повече, а те нямат нужда от това!
Кой те заблуди, че "еврокода ще качи цените". Еврокода е просто един стандарт. Той не вдига и не качва цената. Каква беше съдбата на стандарта "Стара Планина", въпреки фанфарите, спомняш ли си ? Ако производителят по "Стара планина" правеше само по нея щеше да е фалит! така ли е... защото КЛИЕНТА РЕШАВА!
И аз мога от сега да ти кажа, какво ще стане след тоя напън на каб-аджията за "остро влизане с бутоните" ...
|