|
Тема |
Re: И все пак да попитам... [re: toni11bg] |
|
Автор |
Диaн (uguoT) |
|
Публикувано | 11.05.11 23:28 |
|
|
2 алтернатора последователно няма да ти свършат работа, или може и да свършат ама не съм се занимавал точно какъв е пиниза (2 регулатора... трябва да се помисли). Най-вероятно ще трябва да издирваш такива от дизелова машина на която вакуум-помпата е закачена на вала от задната страна на алтернатора. Така ще можеш да закачиш 2-та вала един за друг ако ме разбираш (вала стърчи от 2-те страни на алтернатора). И все пак те насочвам към нискооборотни машини които се намират във ввторични и няма да нямаш ядове с ниските обороти, в краен случай може да пренавиеш някой статор, просто ще искаш да ти направят намотките от 2 пъти по-тънък проводник и 2 пъти повече навивки. За това глави не режат .
Колкото за тези хартиени кондензатори стига да са здрави. Просто нямат поляритет, лесно се намират и са с капацитет 1-4 микрофарада, и имат добър работен ток (ако го налучкаш капацитета можеш да ползваш пусков работен от електродвигател триъгълник-звезда ама цената няма да ти хареса).
Все пак разгледай руските линкове. Макар и за вятърни истории отговарят на доста въпроси. Ако минеш на алтернатор от камион за 24 - много лесно се преработва за 48 волта (по-точно да държи 57.6) само се пренавива ротора и се прави една магия на реле-регулатора или се прави нов който следи и зарядния ток.
Колкото до импулсното устройство - трябва да те разочаровам... няма изразен капацитивен характер на товара - там са други ядовете. Пробвай с ограничаване на тока на акумулаторите може и да се оправят нещата.
"Я в Москве с киркой уран найду, при такой повышенной зарплате"
|
| |
|
|
|