|
Тема |
Re: Турбина на реката [re: toni11bg] |
|
Автор |
Диaн (uguoT) |
|
Публикувано | 10.05.11 21:05 |
|
|
Сега, от написаното си вадя извод без да съм премерил каквото и да е - много е възможно да греша. Казваш че трафа яко грее а не зарежда а работните обороти на турбината (генератора) са 1000. Най-вероятно върху корпуса на турбината си пише какъв воден стълб (Н) и какъв дебит (Q) е необходим за да работи в номинален режим - виж колко ти е напора и тогава пиши.
Според мен просто напора ти е много малък, турбината и от там генератора не могат да се развъртят и работят на по-ниско напрежение и честота. Обикновенното зарядно за което говориш е с нормален траф а той е чувствителен към честотата, ако е по-ниска честотата се повишават загубите в намотката а реално не можеш да вдигнеш необходимото напрежение да заредиш акумулаторите. Все пак това е в областта на догадките и си трябва да се мерне с обикновен мултицет какво напрежение дава, ако имаш и честотомер да видиш честотата.
Решенията - мериш и гледаш дали съм прав, ако съм прав... Или намираш как да повишиш водния стълб (пвц тръба за отходен канал нагоре по течението до достигане на необходимия стълб) или ако имаш поне 110 волта и нагоре си намираш някое импулсно зарядно (преобразувател с изходно напрежение 50 волта) предназначено да работи в диапазона 110-220 волта и да зарежда 2-та акумулатора.
Всичко е в областта на догадките, ти си човека който ще даде отговорите. Ако ще вземаш мултицет - може да вземеш някой с честотомер директно ще ти каже с колко ти бяга честотата и напрежението. Това с пренавиването не е добра идея, ако ще правиш такава гимнастика направо вземи алтернатор от камион и го закачи вместо генератора който имаш. Само ако няма реле-регулатор ще се наложи да сложиш външен.
А да... провери за алтернатор от някой бавнооборотен камион, не съм сигурен НО в пунктовете за вторични няма как да няма от Шкода мадара ;) мисля че са до 800 вата.
"Я в Москве с киркой уран найду, при такой повышенной зарплате"Редактирано от Диaн на 10.05.11 21:21.
|
| |
|
|
|