|
Тема |
Re: Възстановка на електромобила на Тесла? [re: bai_lun] |
|
Автор |
agentOO6 (free agent) |
|
Публикувано | 20.06.09 09:03 |
|
|
Асинхронните електромотори може да работят и с много висока честота на напрежението, защото при тях винаги роторът изостава от магнитното поле на статора - така дори с увеличаване на честотата и съответно увеличаване на скоростта на въртене на магнитното поле в мотора, той ще може да работи
нормално - роторът следва полето колкото и бързо да се върти то, просто "изостaването" от него ще е повече!
Това решава проблема с възстановката на електромобила на Тесла:
Може да се предположи, че е използвал рамкова/диполна антена свързана с двулампови осцилатори за 2,2-3м вълни(ок.100МХц) синхронизирани вероятно с индуктивна връзка - съответна дължина на антената 1,1-1,5м, поради правоъгълните очертания на кутията и по-висока ефективност. Вълните са се скъсявали до 30см (ширина на затвореното пространство 15см - 1/2 дължина на вълната) приемните антени/диполи са били с дължина 15см - предполага се, че за повишаване ефективността е използвал няколко приемни антени!
Не е имало токоизправител!
Самозахранването на електромобила ставало вероятно с акумулатор и динамо свързано към трансмисията! Ако пък задвижим с асинхронния мотор генератор за прав ток или променлив 50Хц ще имаме ефективен комутатор (преобразувател) за високи мощности - максималния ток на вакуумната лампа е 1кВт!
|
| |
|
|
|