|
Тема |
Re: Възстановка на електромобила на Тесла? [re: WSG] |
|
Автор |
Bpeдитeл (отговорен) |
|
Публикувано | 21.04.09 00:20 |
|
|
В кутията на Тесла най-вероятно е имало неизвестна конфигурация от един или няколко от известния т. нар. чарк. А какво означава неясно споменатото "етъра"?
Работилниците, в които навремето са пазели ноу-хауто на безплатното задвижване, носят името "Етъра". Това не е мит. Занаятчийското селище се намира близо до днешно Габрово. Там могат да се видят в действие машини с безплатно задвижване, като например реално-работещ вариант на един електрически домакински уред - пералня. Тамошният вариант е като на съвременните американски перални - въртенето на водата и прането е по вертикална ос. Истината е, че и в Европа първите прототипи също бяха с така ориентирано задвижване, което е логичната еволюция на познатия уред.
В Етъра задвижването на всички механизми е базирано на тривиално конвертиране на гравитонни потоци в механична мощност. Транспортния агент на ползваните в Етъра конвертори е вода или в някои случаи по-активните агрегатни състояния на водата - пяна и мъгла.
В светлината на това, няма съмнение, че Етъра (балканското занаятчийско селище) е вероятно първоисточника, който вероятно потенциално Тесла - също балканско чадо - е ползвал за своите чертежи. Което го казвам, за да обясня с тази добре корелирана теория, базирана на математическото допускане, че напълно е обяснимо, че Тесла не е искал да бъде некоректен, че изобретението е негово, а го ползва - "...от Етъра..."
Напитката "Етър" носи името на въпросното балканско селище на изкуствата и занаятите, което е ненадминато с фантастичните за времето си автозадвижващи и авторегулиращи се механизми.
|
| |
|
|
|