|
Тема |
Re: Въпрос ... [re: Haчko] |
|
Автор |
Anuel (Creator) |
|
Публикувано | 14.07.02 09:40 |
|
|
Верно е че много много не мисля.
Повечете неща могат да се оправят и без магия, може би всички, но ТРУДНО.
Та на въпросът ти от тривиална гледна точка:
Всеки ОПЛ има регистиррана фирма по закона за лечебните заведения, която е частна фирма, и от такава гледна точна няма как да бъде задължена да предоставя РЕГУЛЯРНО услуги на нежелен клиент, има особеност, че майка ти е лекар и не може да отказва повикване по СПЕШНОСТ, но може да откаже ако на пациента му се наложе оказването на НЕОТЛОЖНА мед.помощ. Има само 4 причини когато ОПЛ може да откаже повикване по спешност и те са посочени в НК /наказателния кодекс/.
Иначе отписването на нежелан клиент става по стандартен начин с нотариално заверено уведомление ДО ПАЦИЕНТА /КЛИЕНТА/ в което се посочват общите условия на отказа, както и на бъдещите взаимоотношения с клиента. След това пациента има право да подаде молба до съответното РЗОК и веднага ще може да се прехвърли при друг ОПЛ.
Интересен е казуса ако пациента след като е получил поканата не желае да се прехвърли и настоява този и само този лекар, на който е скъсал нервита да го лекува.
Пък ако и това не ти харесва, да бутнем НЗОК, а
|
| |
|
|
|