|
Тема |
А-а-а, по-полека! [re: AriA] |
|
Автор |
Stax () |
|
Публикувано | 26.03.00 11:55 |
|
|
Стига лъга човека, ей!
Savage3 има сериозен проблем с активните текстури на Quake-3 и върви по-лошо от отвратително! Между другото това е широко известен проблем на Savage3 и е обсъждан нееднократно по Интернет! Който се интересува повече може да поразгледа дискусиите на hardwarecentral - там направо си казват, че Savage3 и Quake-3 са две несъвместими неща! Аз лично имах такава платка и на 640х480 направо се мъчеше! Ако си изключил всички обекти, настройката ти е на Low Quality и си сам на полето може и да се отвори на 1152х864, но за игра и дума не може да става! Какво значи "не ми се накъсва"? За да се играе свободно ти трябват поне 35 кадъра/сек, а Savage3 и на 640х480 не може да стигне 30 кадъра!
За Savege4 - на 1280х1024х32-bit на Celeron/500 Quake-3 "движи" timedemo с 6 кадъра/сек (последен драйвер, проба 10 минути преди да напиша това - работя в компютърна фирма). Ако и на това му викаш "не се накъсва". На тая разделителна способност с тези цветове и на TNT2 Ultra няма да може да се играе свободно.
По отношение на "накъсването" - в Quake-3 като се вкарат 10 бота на някоя открита карта (да се виждат повече обекти), на 800х600x16-bit и Viper V770 Ultra кадрите падат на около 30, което според мен означава "да почва да се накъсва". Със Savage4 при същата ситуация кадрите са под 20/сек. Това твойто да не е Savage8 Pro или нещо подобно?
И стига с рекламата на този Savage! Хората отдавна разбраха каква беля е!
Поздрави!
|
| |
Savage 4 NT4 drivers version 8.19.05
|
AriA
| 24.03.00 00:46 |
Ами! Сериозно?
| Stax
| 24.03.00 21:07 |
za AriA
| Executor
| 25.03.00 16:56 |
za AriA
| AriA
| 26.03.00 00:58 |
А-а-а, по-полека!
| Stax
| 26.03.00 11:55 |
А-а-а, по-полека! MM...
| AriA
| 26.03.00 22:32 |
А-а-а, по-полека! MM...
| Tonimir
| 27.03.00 00:28 |
А-а-а, по-полека! MM...
| AriA
| 27.03.00 00:34 |
А-а-а, по-полека! MM...
| Alfa
| 27.03.00 02:14 |
А-а-а, по-полека! MM...
| Alfa
| 27.03.00 02:31 |
А-а-а, по-полека! MM...
| AA
| 08.06.00 05:19 |
А-а-а, по-полека! MM...
| AA
| 09.06.00 21:35 |
А-а-а, по-полека! MM...
| BB
| 13.06.00 03:27 |
А-а-а, по-полека! MM...
| AA
| 08.06.00 05:51 |
А-а-а, по-полека! MM...
| BB
| 09.06.00 21:42 |
А-а-а, по-полека! MM...
| BB
| 13.06.00 03:01 |
А-а-а, по-полека! MM...
| BB
| 13.06.00 03:02 |
А-а-а, по-полека! MM...
| АА
| 08.06.00 21:45 |
А-а-а, по-полека! MM...
| BB
| 09.06.00 21:44 |
А-а-а, по-полека! MM...
| BB
| 13.06.00 01:17 |
А-а-а, по-полека! MM...
| AA
| 13.06.00 16:53 |
А-а-а, по-полека! MM...
| AA
| 09.06.00 21:30 |
А-а-а, по-полека! MM...
| BB
| 09.06.00 21:50 |
А-а-а, по-полека! MM...
| BB
| 09.06.00 21:53 |
А-а-а, по-полека! MM...
| Alfa
| 27.03.00 02:17 |
А-а-а, по-полека! MM...
| Alfa
| 27.03.00 02:05 |
А-а-а, по-полека! MM...
| AriA
| 27.03.00 03:30 |
А-а-а, по-полека! MM...
| Alfa
| 28.03.00 02:57 |
Savage 4 NT4 drivers version 8.19.05
| AriA
| 27.03.00 03:35 |
Savage 4 NT4 drivers version 8.19.05
| Alfa
| 28.03.00 02:58 |
По-полека де!
| Stax
| 27.03.00 19:42 |
Нещата стават безсмислени
| AriA
| 27.03.00 22:18 |
Нещата стават безсмислени
| Alfa
| 28.03.00 03:16 |
Нещата стават безсмислени
| AriA
| 28.03.00 14:14 |
za Stax
| Херцога
| 29.03.00 10:02 |
за Херщога
| Stax
| 29.03.00 12:38 |
|
|
|
|