| 
	
 | 
	
          
            
              
                | Тема | 
                   Re: Всичко е от Бог [re: Людмил Георгиев] | 
                 |  
| Автор | 
Enos (LDS mythbuster) | 
 |  
| Публикувано | 27.11.13 09:13 | 
 
 |  
 
 |  
        | 
         
        
  
        
				Посланието на ап. Павел към Римляните предполага обръщение към определена група хора със специфичен проблем в църквата в определено време. Същото може да се каже и за посланието на Яков където пък се набляга повече на делата.
 ***
 Людмил, ние хората не сме марионетки в ръцете на Бог.
 Ако беше така не трябва да бъдем съдени. Може ли да съдиш една марионетка, че е направила или не е направила нещо?
 
 
 Яков 2
   12. Така говорете и така постъпвайте, като човеци, които ще бъдат съдени по закона на свободата.
 
 Римляни 2
   12. Защото тези, които са съгрешили, без да имат закон, без закон и ще погинат; и които са съгрешили под закон, под закона ще бъдат съдени.
 
 
 Откровение 20
 12. Видях и мъртвите, големи и малки, да стоят пред престола; и едни книги се разгънаха; разгъна се и друга книга, която е книгата на живота; и мъртвите бяха съдени според делата си по записаното в книгата.
   13. И морето предаде мъртвите, които бяха в него; и смъртта, и адът предадоха мъртвите, които бяха в тях; и те бяха съдени - всеки според делата си.
 
 Да, Спасението зависи от Господа но и ние имаме своите отговорности и колкото и малки да са те.
 
 Ако смяташ, че всички трябва да седим със скръстени ръце и да чакаме Бог да спаси един, а друг да погине според неговата воля - тогава за какво е изобщо този "ВОДЕВИЛ"? Кому е нужно това?
 Нали знаем, че част от качествата на Бог са милост и справедливост.
 Как може Бог да възлюби света и да пожертва Единородния си за едни хора, а други да изпрати на вечни мъки?
 Това нито е любов нито е справедливост.
 
 Редактирано от Enos на 27.11.13 13:01. 
        
        
  
          |  | 
 |    |   
 
 |  
 |   
 |