Римл. 5:12 Затова, както чрез един човек грехът влезе в света, и чрез греха смъртта, и по тоя начин смъртта мина във всичките човеци, понеже всички съгрешиха, -
13 (защото и преди закона грехът беше в света, грях, обаче, не се вменява, когато няма закон;
14 при все това от Адама до Моисея смъртта царува и над ония, които не бяха съгрешили според престъплението на Адама, който е образ на Бъдещия;
15 но дарбата не е такава каквото бе прегрешението; защото, ако поради прегрешението на единия измряха мнозината, то Божията благодат и дарбата чрез благодатта на един човек, Исус Христос, много повече се преумножи за мнозината;
Римл. 5:12
Този пасаж съдържа цели две противоречия между еволюционната теория и Библията.
Първо, както Адам е един човек, така и Исус е един човек. Тоест, ако Адам е митологично същество, също толкова митологично същество е и Исус.
Второ, ако преди греха не е имало смърт, еволюцията е невъзможна.
И пак да попитам, защо Бог е забранил на човека да еволюира, прилагайки принципите на естествения отбор, които са най-важният движещ фактор на еволюцията. Ако и до днес този подход се прилагаше, сега нямаше повечето от нас да си ходят с хронични болести, значително щеше да е по-нисък дела на наследствените деформации, понеже те шяха да са отмряли в следствие на естествения отбор.
|