| 
         
        
  
        
				ann, не мога да разбера логиката на хората, които не гледат на резултата от дейността на един или друг служител, а търсят да се "хванат" за нещо от личния му живот. Такъв е и случаят в тази тема. Вместо да споделим мнение относно библейското поучение и това да бъде за наше назидание (изграждане), отделни хора казват неща като, перефразирам: ".. ти знаеш ли, че той бил....еди какъв си......" И с тези свои думи насочват размисъла в посока, която няма нищо общо с посланието на темата.
 Веднага ще отбележа, че това не е наш роден, български "патент", защото още Господ Исус Христос беше одумван от хора, които говореха: " ..това не беше ли синът на дърводелеца...?" И с тези свои думи се стремяха да отхвърлят Божествеността на Христос, приравнявайки го с обикновен земен човек. И по този начин отхвърляха поучението Му.
 
 Въпреки неправилният( според мен!) начин за предоставяне на лична информация за трети човек пред форума, има и известна полза от публикуването на тези линкове. Защото те категорично доказват, че всичките глупости изговорени по негов адрес са клевети. И затова повече не е нужно да се коментира.
 
 Относно"Director Education & Business Development", и това е абсолютно вярно. Имаше 4 години библейско училище, имаше и малък собствен бизнес, с който се подпомагаше служението-издаването на книги, учебници, плащане на наеми и много други неща. А преди мисията в България, имаше същите неща във Виетнам, в Китай и  .... Какъв е проблемът тогава?
 
 Ако обърнеш внимание, цялата презентация ( която Мюнцер2 ни предостави) е насочена  единствено към професионално и кариерно развитие. И е написана съвсем правилно в тази посока. Защото всеки човек, който търси бизнес-партньори или кандидатства за (или търси)  по-добра работа описва само онези квалификации и опит, които имат пряко отношение към желаните работни позиции или бизнес-сътрудничество. В България също имаше пастири, които имаха своя светска професия и едновременно пастируваха църкви. 
 
 Редактирано от anb на 30.03.12 19:06. 
        
        
  
          |