Пак го караш като петдесятно-фундаменталистко зомби, Енос; вадиш Йоан 3:16 за щяло и нещяло, а контекста да върви по дяволите. Може би по този начин се надяваш да спечелиш благоразположението на петдесятните и православните фигурантчета. Ти си знаеш, но за мен ползването на подобни клишета е проява на дискусионно безсилие, предварителен отказ от предложената тема. Все още не можеш да минеш петдесятните зомбита в този спорт, но си заслужава да опиташ.
Не мисля, че Бог е тщеславен и на първо място има нужда от някаква си общност, която да му въздава слава.
Тщестлавен не, ревнив да. Различните степени на човешка горделивост (една от която е тщестлавието) от библейска перспектива се определят тъкмо по степените на възжелаване да си независим от Бога. Колкото до въпроса – защо Бог избавя избраниците Си – предпочитам да се доверявам на Неговите думи, а не на брошурните розово-пуделски приказки. Приоритети.
"Аз съм YHWH твоят Бог, Който те изведох из Египетската земя, из дома на робството. Да нямаш други богове освен Мене. Не си прави кумир, или какво да било подобие на нещо, което е на небето горе, или което е на земята долу, или което е във водата под земята; да не им се кланяш нито да им служиш, защото Аз YHWH, твоят Бог, съм Бог ревнив, Който въздавам беззаконието на бащите върху чадата до третото и четвъртото поколение на ония, които Ме мразят, а показвам милости към хиляда поколения на ония, които Ме любят и пазят Моите заповеди."
ако вече всичко се е случило кавото е трябвало да се случва тогава не само лозунгите на брошурните мисионери, но и всичко останало губи смисъла на съществуването си.
Даам, позната логика: ако допуснем, че отричането на измислицата, в която някой вярва, води до безсмислие, обърканост, отчаяние в неговия живот, то следва, че измислицата е истина. (Защо да допускаме точно това при милион други възможности, никой не казва.) Да живее презумптивната апологетика! - любимият метод на йезуитите и кунструктурите; ама и техните глупости все още не можеш да задминеш, Енос, прекалено възпитан си.
Мерси за поздравите; желая всичко добро на теб и верската ти общност.
|