|
Тема |
Re: запетайката [re: ask2OO4] |
|
Автор |
любчo /фoтorpaф/ (стар клубар) |
|
Публикувано | 12.10.08 11:42 |
|
|
Всъщност за покаянието на разбойника се говори само в Евангелието според Лука.
сега има една доктрина,която изследователите богосолови подържат,след продължително проучване на четирте Евангелия.тя е,че ако едно събитие не се среща в другите Евангелия значи то е прибавена по-късно...
Йоан 19:31-37
31. И понеже беше денят на Приготовлението, за да не останат телата на кръста в съботата, защото онази събота беше велик ден, юдеите помолиха Пилат да им се пречупят пищялите и да ги вдигнат оттам.
32. Затова войниците дойдоха и пречупиха пищялите на единия и на другия, които бяха разпънати с Исус.
33. Но когато дойдоха при Исус и Го видяха вече умрял, не Му пречупиха пищялите.
34. Обаче един от войниците прободе с копие ребрата Му; и веднага изтече кръв и вода.
35. И този, който видя, свидетелства за това; и неговото свидетелство е вярно; и той знае, че говори истината, за да повярвате и вие.
36. Защото това стана, за да се изпълни написаното: "Негова кост няма да се строши";
37. и пак на друго място Писанието казва: "Ще погледнат на Него, Когото прободоха."
сега,ти мислиш ли,че след като пише само в Евангелието на Йоана "Обаче един от войниците прободе с копие ребрата Му; и веднага изтече кръв и вода." и след това следва едно "оправдание" - "И този, който видя, свидетелства за това; и неговото свидетелство е вярно; и той знае, че говори истината, за да повярвате и вие." и накая използва пророчествата за Месията,за да ги "нагоди" в Евангелито си,то този пасаж е прибавен по късно?...
ако ти мислиш така,то аз не мисля по този начин...
нЕма причина без следствия и обратното...
|
| |
|
|
|