|
Тема |
Re: за моисеевия закон и нашето коравосърдечие [re: Astronomy Domine] |
|
Автор |
nikiharis (член) |
|
Публикувано | 18.03.06 12:07 |
|
|
Само псевдобогослов може да отрича че Закона има три основни аспекта. Цялата история на богословието е поддържала тази теза а някакъв еретик маркионит се пробва да си създава нови системи. ти еретико Христос беззаконник ли искара? Христос на Отец ли противопоставяш еретико? Да не би да твърдиш че някакво по-нисше божество е говорили по времето на Стария Завет? Къде болното ти въображение видя че някой от нас иска да допълва кръста на Христос? Ние не го допълваме но ти Го унижаваш с низките си страсти. За теб явно свободата в Христос е средство за разюзданост? Новата заповед на Христос противоположна ли е на Неговите стари заповеди в Закона? Друг бог ли даде Закона? Христос задълбочи заповедта да обичаме ближния си както себе си, като заповяда на своите ученици да се обичат както Той ги е възлюбил. Къде е противоречието тук?- в твоя болен мозък само.
Еретико ти да не би да твърдиш че Закона не е плод на Божията Благодат и Неговата Заветна любов към Народа Му? не си ли чел началото на Декалога какво казва? "Аз Съм Господ КОЙТО ТЕ ИЗВЕДЕ ОТ ЕГИПЕТСКАТА ЗЕМЯ ОТ ДОМА НА РОБСТВОТО!" Да не би това да не са думи на благодат?
Само в болния ти мозък има контраст между любовта и закона, за нормалните християни самия Закон е акт на Божията благодат към ВЕЧЕ СПАСЕНИЯ НАРОД.
Правилата на Христос и на Духа за които говориш по-различни ли са от правилата на писаното Божие Слово? Да не би да получаваш ново откровение от Бога как трябва да се живее извън Неговото вече писано Слово?
Все по ясна става отровата на твоята ерес.
|
| |
|
|
|