Наказват този, който е виновен за нещо, иначе би било терор.
ха така, сам го казваш! Тоест наказване на невинни би било терор, нали? И понеже доста е голямо разнообразието на хората постигнати от бедствия то никак не може да се разбере кого и за какво наказват. И щом наказанието е наложено върху неразбиращи хора то е неефективно, още повече неадекватно на степента на провинението и няма да послужи за тяхното превъзпитание. Следователно неефективно. Но понеже наказанието е несправедливо приложено остава да заключим че тормоза просто е по вкуса на Господ, а провиненията и техгния анализ са грижа на наказаните.
Така разбирам и следното: Нима бащата е с нещо 'очернен', че наказва децата си? Кой е виновен за наказанието? Родителят, който има задължението да възпитава правилно, или детето, което с непослушанието си е повредило на своето възпитание? Ето, родителят има задължението да възпитава правилно. И щом очевадно никак не се справя с тази си озновна задача и задължение ТОЙ ТРЯБВА ДА БЪДЕ ЛИШЕН ОТ ПРАВА. Отговорността на всяко дете по закон е минимална и то не може да бъде подвеждано под съдебна отговорност, ТЪЙ КАТО ТО ВСЕ ОЩЕ НЕ МОЖЕ ДА ОСЪЗНАВА ПОСТЪПКИТЕ СИ. Това е заложено в законодателството. И щом не смяташ така, Ask2OO4, видимо твоите лични понятия за справедливост противоречат на обществените и ти представляваш потенциална обществена опасност.
Никакви наши постъпки не приписваме на Господа, като казваме, че Той ни наказва. Абсолютно противоречие с горния абзац, където само прди секунди си казал:Абсолютно вярно е, че бедствията и катаклизмите, които стават с нас, са по наша вина. Значи бедствията са по наша вина, но действия на Господ, добре! Е как тогава хем времето се е развалило поради наши постъпки, хем Господ ръководи наказанията! Очевидно приписваш резултата на нашите действия като воля и действия на самя Господ! Кое е вярното?
Ако грешката сама по себе си водеше до нещо добро, то бихме изкривили и Христовите думи, че не може да се постигне добро чрез зло. Аха, ама понеже грешката е довела до наказание, което ни е накарало да се поправим, следователно до добро(наказанието е добро). Тоест чрез зло(греховна дейност водещи до катастрофи, катаклизми и други наказания) се постига добро (нашето осъзнаване). Явно с твърдението Абсолютно вярно е, че бедствията и катаклизмите, които стават с нас, са по наша вина. Но нали точно това означава Божие наказание? е непростимото изкривяване на Христовите думи. Ха, наздраве и приятно бълбукане в казана.
|