|  | | 
| 
          | 
              
                | Тема |  Re: Оплакване (за наблюдаващия) [re: RazoR] |  |  | Автор | KlD (Лапетия) |  |  | Публикувано | 12.09.07 22:46 |  |  |  | 
        
 Попитай колегата от експлоатация, дето ака непрекъснато какво правят по въпроса
 По процедура минава районния техник и връща "кабелна повреда", на другия ден отива измервателя и вижда, че е така и го дава на шефа си. Шефа отива и казва на муфтаджиите да оправят кабела които на 3-я ден започват, т.е. взимат кабели и отиват. В зависимост от проблема го оправят за минимум 1 ден. Ако няма хора се вика частна фирма, което трае още 1 ден... и т.н. Но мисля, че колегата дето ака може да каже по-добре какво правят
 
 "Нищо не променя тъй детето, както космосът и пубертета."
 
 
 |  |  |  |  
 |   | 
 |