|
Тема |
Re: Метро-рекламен трик за да подлъже... [re: niro] |
|
Автор |
kaбинkитe (Лентяй) |
|
Публикувано | 24.03.10 16:47 |
|
|
Koдий - за повечето неща съм съгласен с теб. Човек наистина трябва да отстоява правата си, но всичко е законно. Бройките са ограничени. Бяха пуснати и "равностойни" стоки, но чудно защо никой не прояви интерес към тях :) Та... законът е спазен.Предполагам и метро го познават доста добре и винаги ще намерят начин да го заобиколят. Да се бориш срещу голяма верига, е все едно да се бориш с вятърни мелници. Телевизор отнесох вече. Готови пари определени за нещо.. не се стискат много време. Въпросът е принципен. Факт е, че вече всеки може да прави клиентите си на мамунки. Ако мислех, че имам шанс да се изправя срещу Виваком примерно....... Ето един пресен разговор с тях преди 4 часа:
- Добър ден
-Добър ден
- Господин *** **** търся ?
- Да, кажете.
- Обаждам се от офиса на виваком на "Сан Стефано" 64 Новата поща. За вас пристигна безплатен телефон със специална оферта. Ще ви помоля, когато ви е удобно да дойдете да си ги вземете.
- А тази оферта свързана ли е с подписването на договор ?
- Ще разберете каква е офертата ни като дойдете в офиса. Желателно е да побързате. Нашите клиенти вече взимат от безплатните телефони, а бройките са ограничени.
Е па веднъж е пристигнал безплатен телефон само за мен, а в друг момент вече разграбват телефоните. Тюх.... и тук ми отиде примоцийката :)
Та ето какво правят с данните от регистрацията ни нашите оператори. Точно в този офис си регистрирах картата и естествено това при тях е отбелязано. Преди месец получавам СМС с текст " Елате да вземете вашия телефон от офиса на вивател Новата поща само за 9.99" Отново никъде нищо за договор. Може да не е правилно и да не е морално по този начин да използват данните, но най-вероятно е законно. Дори и да не е законно, иди и докажи.
Черпя една каса бира този, който успее да се пребори с мобилен оператор, голяма верига магазини, EVN и тн...........
Сорка, че се отклоних от темата и пак стана един пост ама....
niro - КОлежката беше много арна, но метро си имат достатъчно персонал като нея. Една повече или по-малко.....
Единствения шанс малко от малко да научим големите фирми да се съобразяват с клиентите си, е когато не сме доволни от дадена фирма, да не стъпваме повече там. Да си оставяме паричките при конкурентите им и това е. Говорим за тези фирми, които не са монополисти на пазара. С останалите и Господ не може да ни помогне да се оправим.
|
| |
|
|
|