|
Тема |
Re: Метро-рекламен трик за да подлъже... [re: MoPcKu] |
|
Автор |
kaбинkитe (Лентяй) |
|
Публикувано | 23.03.10 12:12 |
|
|
KpucaHa - не си го слагам. Просто като ми го сложиха ме заболя.
mimosh - Не е проблем да започна да звъня телефони, да пиша мейли... да искам обяснение защо така се е получило. Все от някъде ще получа отговор, но какъв е смисъла ? Както ти ще вземеш сокче от кварталното магазинче, така и аз мисля да отнеса това което ми е нужно от другаде. Колкото и да е читав управителя, подчинените му като акат на метеното.....Теб те е погъделичкало това, че си получил адекватен отговор, човешко отношение и извинение. Така се печелят лоялни клиенти. Трябва да си призная, че твоя случай ме накара да се замисля. Може наистина положението да не е толкова зле. Но какво става като един привлича клиенти, а примерно 5 ги гонят всячески ?
Критиката ми е към точно двама служители. Тези двама служители са служители на метро и за мен точно метро отговаря за поведението и действията им. Отделно, че нямаше никаква създадена организация. А е толкова лесно... и това нямаше да се случи.
Всеки си има мнение по въпроса. Аз изказах своето. Едни са доволни - други не.Различни фактори са повлияли на всеки да си направи извод къде кой си цени клиентите и къде не. Потърпевши в случая са и клиентите и метро. Ако аз започна да работя по този начин примерно, оборотът ми ще падне драстично и ще фалирам до месец. Като пример мога да ти дам една моя бивша служителка, която успя за 2 месеца да срине оборота с някакви си 60-70%. Трябваха ми месеци за да се възстановя. Натири си клиентите и чакай после да се върнат и без пари да им даваш нещо. 2 години по-късно все още някои ме заобикалят.
Обещавам другите ми постове да не са толкова дълги, че и аз се отегчих от себе си :)
|
| |
|
|
|