Нямаше обявени бройки, а някъде мярнах, че "количествата са ограничени" това си е напълно нормално. Няма спор - законът се спазва. Дори без този надпис, не е трудно да се сети човек, че няма да има кой-знае какво количество от промоцията. За Варна са имали от въпросния артикул 6 бройки. За Бургас също. Из магазина щъкаха 2 бройки, като едната не беше ясно от къде се появи. Не съм добър по математика, но 2/3 от примоцията някъде се губи по трасето :) .
Я си представи сега, че отиваш в 2 часа в метро, висиш няколко часа като луд, ходиш като замаян около рафтовете, кефиш се, че си един от първите и след няколко часа разбираш, че служителите в метро са решили да си правят купонче и са си заделили всичкото джони за тях. Как ще се почувстваш ?
Хората които бяха там от няколко часа и списъче си бяха направили. Да няма викове и разправии и простотии кой кога отишъл и тн... Всичко си беше тихо кротко и културно. Не е приятно персоналът да те гледа надменно, да се гаври с теб и да ти хвърля прах в очите. Да мисли, че е господ бог, а ти си малък дребен нищожен купувач, който му се вре в краката и писка за промоцийка. Поне смислена лъжа да бяха измислили, да се извинят на хората и да замажат положението. Не да тичкат към склада и да мотолевят дивотии.
Горе може и добре да ги мислят цените, добре да мислят различни начини да довлачат още клиенти, но долу като ги гонят всячески... това няма как да стане.
Промоцията за клиенти ли беше, или за служители на метро ? Да бяха уточнили това поне..... 100% съм сигурен, че с по този начин проведени промоции метро изгубиха повече клиенти отколкото спечелиха. Ако служителят има проблем при работа с клиенти, значи не е за там. Ако управителят му не е разбрал, че този служител не може да работи с клиенти, значи не е за там. На горе е ясно вече. Да не говорим, че като са се хванали да правят промоция, знаят, че имат ограничени бройки, а чакат наплив, точно метро трябваше да си направят една добра организация как да се проведе тази промоция.
|