|
Тема |
Re: Carrefour - през Бургас за София [re: Kpиcтиaнceн ™] |
|
Автор |
mizzo (Kind of blue) |
|
Публикувано | 09.12.07 23:25 |
|
|
Имало едно време фирми. Те се развивали и ставали все по-големи и оборотни, сливали се с други фирми. Започвали да работят в много сфери и се превръщали в холдинги. Един ден открили необходимостта някой да ги представя пред хората в човешки вид, а не само с цифри и графики. Имали нужда от някой който да ги доближи до отделния човек, за да може и той да разбере колко са готини. Така се родила специалността "връзки с обществеността" Седи си един човек или цял отдел и по цял ден се чуди какво да направи или напише, така че да изкара фирмата за която работи готина в очите на хората. Тези хора са способни на всичко, дори много често в противовес на лояността, за да накарат такива като тебе да седят и да ги хвалят във форумите. Така че престани да ми обясняваш, че щом в статията пише Мол, значи е Мол. Аз утре ако си пусна платена статия, че бара ми е супер луксозен 5 звезден бардак, това ще бъде ли достатъчно за теб да почнеш да разправяш аляво и надясно за това и да го доказваш с публикацията във всички местни вестници и сайтове?
|
| |
|
|
|