Виж ся, аз имам малко по-различно мнение от това на Крис.. и си мисля, че на въпросите си можеш да си отговориш и сам (ти дори си си отговорил)...изглеждаш достатъчно интелигентен. Ама хайде.
Какво е направил? Ми виж в местните новини, дир.бг и прочее медии. Тъй като е концесионер на плажа, лятно време логично е неговият сезон и се появява за щяло и нещяло...от време на време като си пуснеш душа на плажа и той изтича и от там. Значи има доста колямо....как се казва това... МЕДИЙНО ПРИСЪСТВИЕ. Демек всичко, което прави, ако ще и да вдигне един фас от улицата го обявявява публично. Опитай се да намериш една негова инициатива, дето да не е разтръбена качествено из всичко що се нарича медия.
Затова го уважавам, щото така се прави ако искаш хората да те познават. Така правят интелигентните и образовани хора. Може да е евтино, но е прозрачно. Всеки свой проблем и всеки успех го прави обществено достояние, така че трупа дивиденти от всичко.
Пример:
1. слага безплатни чадъри, прави рампи за инвалиди на плажа - хоп 5 дена в новините и след това напомня при всеки сгоден случай.
2. Някой чупи некакво количество чадъри и какво - още 5 дена в новините.
3. Не му дават плажа - всеки ден е в новините.
4. Небостъргача - две години медийно присъствие. Дали ще го направи - сигурно да, но и да излезе кьорфишек, пак той ще е печеливш, защото ще излезе, че се е "съобразил" с мнението на отрицателно настроените.
5. Подлези, подземен паркинг и т.н. - въобще всяка идея.
Виж и някой друг местен предприемач/политик дали работи така. Пример - Бенчев, Манев, Грудев и прочее величия.
Въпросът не е, че Стойновски е направил това или онова (евтини трикове според някои), а това, че никой друг не го прави. И ще си събере гласовете, защото хората го виждат.
А, за плажа и заведенията. Лично мнение, но си мисля, че от плажа не печели толкова, че икономически да си заслужава инвестицията. Това по-скоро му е мястото за PR и входа към общината. В което няма нищо лошо, разбира се. Важен е резултатът.
|