|
Тема |
Re: За педалистите [re: Чoko] |
|
Автор |
CBR 6OO (странен) |
|
Публикувано | 27.05.08 15:10 |
|
|
Хм...хората са интересни.
Погледни родителите чието дете се е заиграло някъде и не откликва на първото им повикване.
Като го намрят го опердашват в името на облекчението си,че му няма нищо.А ако му имаше?!?!!?
Та и с вас мили господа е същото-докато някой е минал малко по-бързичко може и да го отстреляме ако имаме с какво.Обаче ако ни тресне някои недогледал не ни минава през ум какво ще му направим а изнемогваме с неистови писъци и крясъци от неописуемата болка от одрасканото коляно-и това големи хора.
Я се вземете малко в ръце.
Можете да карате минавайки на червено,търчейки с 80 и нагоре в градски условия,а накрая е виновен този който се движи само заади тренираната си мускулатура и навика да преценява добре цитуацията.
Човешкото тяло е направено да ходи и тича (до около 25км/ч е нормален спринт) оттам нагоре всичко е въпрос на тренировка и добра преценка.ако не ви изглежда постижимо-ваш проблем.Но какво се възхищавате на пилотите на WRC & F1 нека отдадем капка почит и на тези които разчитат на упорството и собственната си сила-не да ги плюем и гоним.
Междувпрочем колко от вас изнервените могат да карат (карат а не да се возят) на велосипед без да слизат заради дупка или бордюрче ??
Колко от вас вкиснатите от това че някои може сте способни да запазите скоростта си преминавайки през 38-40см бетонна саксия преодолявайки я по въздуха и да продължите на колелета а не по глава??
Колко от вас ще съумеят да отскочат вместо да кещят панически стиснали спиачките всепени и неспособни да отреагират заради поредния алкохолизират индивид качил автомобила си където не трябва,или просто изправил завоя закъсняващ за чиновническата си работа.
И още сте недоволни-ами научете се да се пазите и другите ще започнат да ви пазят.
Също не получих и отговор колко от вас недоволните ставайки от каторжното си бюро се прибират с нещо различно от градски транспорт такси или личен автомобил?
Редактирано от CBR 6OO на 27.05.08 15:14.
|
| |
|
|
|