|
Тема |
Такаа... [re: XTR] |
|
Автор |
KPETEH. (ABuser, разсеян) |
|
Публикувано | 13.02.02 15:49 |
|
|
...Като попрочетох тука, а пък и с впечатлението което добих, като ходих в завода на CROSS в Мнтана мога да кажа: CROSS не правят скъпите си модели там- става дума за C2, Enduro и вероятно Columbia и ако имат по-хубава от твърдите рамки. Те закупуват рамките им отделно, като знам, че рамката на Enduro-то е $60. Поне преди година и нещо беше толкова. Така... За вилките също няма да говориме, както и за монтажа на колелата- купуват се на кило за по левче Друго- когато бях там видях как и се доставят профили- най-вероятно стоманени, от които "майсторите" им правят рамките на евтините модели. Другото, което правят сами е боядисването, което съответно е с "много качествени" материали Така... Там ми казаха, че сами си произвеждат и каплите, вероятно пак за по-евтините модели, защото едва ли сами си правят каплите на Vuelta. И накрая- просто тези които решават с какви части да е дадено колело нямат идея, ама никаква. По-точно за скъпите им модели. Или пък нарочно ги правят такива, че да привличат окото на неразбиращия купувач, а в същотото време цената да е колкото се може по-тънка. Пример за това е моделът им от 1998, ако се не лъжа, Cry-Wolf, чиято рамка е Yoan, и я имаше в два варианта- с монатж SHIMANO Altus и SHIMANO DeoreLX, като съответно цената на втория беше с около 200лв повече. Подобно е и сега C2. Поне мене така ме карат да мисля спирачките му- SHIMANO DeoreDiscBrakes, ако се не лъжа. Или пък не са сложили отново Grimeca, понеже те са червени, а Deore-то- черни Та общо зето или грам не разбират, или просто правят колелата такива, че да са привлекателни за купувачите- и като външен вид, и като цена. Но според мен това не бива да ги оправдава за качеството на колелата. Та това е от мене. Може и да бъркам- не ми се карайте. Това всичкото си е лично мое мнение.
Айде!
|
| |
|
|
|